Bikeattitude

Freeride

Vous n'tes pas identifi.

#1 2018-09-13 04:21:31

Labi1995
Member

rapporteert hoogten van 22 mm in de

Vr deze zomer had ik nog nooit een Pearl Izumi hardloopschoen gedragen. Ik Nike Air Max 90 Mens ken het merk van hun high-end technische kleding, maar ik heb ze eerder gezien als een fietsmerk dat slechts aarzelende stappen had gezet in de hardloopmarkt. Dat gezegd hebbende, had ik gerommel horen klinken over een nieuwe lijn Nike Air Max Classic BW Hombre schoenen waar ze aan werkten, en toen Timothy Olson de westerse staten won in een van hun in-productie trailschoenen, werd het internetgerinkel over het merk echt opgepikt.
Een paar maanden geleden nam een ??vertegenwoordiger van Pearl Izumi contact met me op om te kijken of ik een van de schoenen in hun nieuwe E-Motion-lijn wilde uitproberen. Ze eindigden met het sturen van twee paar - de EM Road N1 voor mij, en de EM Trail N1 voor Nate. We hebben nu tijd gehad om wat kilometers op de schoenen te zetten en zijn klaar om onze uitspraken te doen (Nate's beoordeling zou snel moeten volgen). De zool is echt www.luzdevelas.es het verhaal voor de Pearl Izumi EM Road N1. Alle schoenen in de Pearl Izumi E-Motion-lijn hebben iets dat ze dynamische verschuiving noemen. Zoals in de onderstaande video wordt beschreven, heeft PI het over hoe de offset verandert terwijl Nike Air Max 90 Damen de voet doorloopt tijdens het rennen (ze gebruiken standaard een hielvibratiegang): kijkend naar de stapelhoogtenummers voor de EM Road N1 is dit concept zoals weergegeven in de video was aanvankelijk niet logisch voor mij. Running Warehouse rapporteert hoogten van 22 mm in de hiel, 15 mm in de voorvoet. Meten met mijn remklauwen Ik krijg ongeveer hetzelfde wanneer de Nike Air Vapormax Mujer binnenzool is verwijderd. Pearl Izumi vermeldt de EM Road N1 als slechts 1 mm offset - ik vermoed dat ze de binnenzool omvatten, en ook rekening houden met dynamische offset tijdens de pas. Ik wou dat ik de binnenzool had gemeten voordat Nike Air Max 2017 Dames ik kilometers op de schoen legde, omdat inlegzolen de neiging hebben om snel te comprimeren in bepaalde gebieden, maar ik ontdekte dat de dikte van de binnenzool over de lengte verandert: ik vraag me af of het ontwerp van de binnenzool Nike Air Max 95 Womens deels de reden is dat dit niet Heb je geen 7 mm drop-schoen? Het dikkere deel van de binnenzool onder de middenvoet voelt niet zozeer als steun van de voetboog, maar slechts een verdikking in die regio. De sensatie lijkt een beetje op de Skechers GoRun 2, die ook een soepele rit heeft (maar is een veel zachtere schoen). In de video vertelt Pearl Izumi hoe ze het begin van Nike Air Max 1 Damskie de teenveerhoek ongeveer 20 mm terug hebben bewogen, en dit lijkt om een ??licht tuimelachtig gevoel te cre?ren aan de zool van de schoen (waarschijnlijk geholpen door de verdikking van de binnenzool onder de middenvoet). Als je op Nike Air Max Thea Dames je hiel landt (ik ben een zeer milde hielspeler naar de spits van de middenvoet in de meeste schoenen met dempers), comprimeer je ook de hiel een beetje en rol je dan vooruit, dus statische valmetingen onthullen mogelijk niet wat er daadwerkelijk gebeurt als de hiel is meer geladen dan de voorvoet. Het netto effect van dit alles is dat de schoen de belofte van Pearl Izumi van een ongelooflijk soepele rit waarmaakt, hoewel het me een paar runs kostte om het echt te voelen. Voor mij loopt het veel als een 4 mm drop of lagere schoen.

#2 2020-02-16 21:24:38

vanillaa
Member

Re: rapporteert hoogten van 22 mm in de

айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт

Pied de page des forums

Propuls par FluxBB
Traduction par FluxBB.fr